خرید سنسور pt100

خرید سنسور pt100

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 313 | نویسنده : |


جریان از طریق سنسور باعث گرم شدن می شود: به عنوان مثال ، جریان حس 1 میلی آمپر از طریق یک مقاومت 100 اهم 100 میکرووات گرم تولید می کند. اگر عنصر سنسور نتواند این گرما را پراکنده کند ، دمای بالای مصنوعی را گزارش می دهد. این اثر را می توان با استفاده از یک عنصر حسگر بزرگ ، یا با اطمینان از تماس گرمایی مناسب با محیط خود کاهش داد.

برای خرید سنسور pt100 بدون شک شرکت پایاسنس بهترین گزینه می باشد.

با استفاده از جریان حس 1 میلی آمپر سیگنال فقط 100 میلی ولت ایجاد می شود. از آنجا که تغییر مقاومت برای یک درجه سانتیگراد بسیار ناچیز است ، حتی یک خطای کوچک در اندازه گیری ولتاژ روی سنسور خطای بزرگی در اندازه گیری دما ایجاد می کند. به عنوان مثال ، یک خطای اندازه گیری ولتاژ 100 میکرو ولت خطای 0.4 درجه سانتی گراد را در خواندن دما ایجاد می کند. به طور مشابه ، یک خطای 1 میکرو آمپر در جریان حس خطای دمای 0.4 درجه سانتی گراد را ایجاد می کند.

به دلیل سطح سیگنال پایین ، مهم است که هر کابل را از کابل های الکتریکی ، موتورها ، تابلوها و سایر دستگاه هایی که ممکن است نویز الکتریکی منتشر کنند ، دور نگه دارید. استفاده از کابل غربال شده ، در حالی که صفحه در انتهای آن قرار دارد ، می تواند به کاهش تداخل کمک کند. هنگام استفاده از کابل های طولانی ، لازم است که بررسی کنید آیا تجهیزات اندازه گیری توانایی کنترل مقاومت کابل ها را دارند. اکثر تجهیزات می توانند تا 100 اهم در هسته را تحمل کنند.

انتخاب سنسورهای PT100
نوع پروب و کابل باید متناسب با کاربرد با دقت انتخاب شود. موضوعات اصلی دامنه دما و قرار گرفتن در معرض مایعات (خورنده یا رسانا) یا فلزات است. واضح است که اتصالات لحیم کاری عادی روی کابل ها نباید در دمای بالاتر از 170 درجه سانتیگراد استفاده شود.

تولید کنندگان سنسور طیف گسترده ای از سنسورها را مطابق با BS1904 کلاس B (DIN 43760) ارائه می دهند: این سنسورها با دمای 0.3 درجه سانتی گراد در 0 درجه سانتیگراد ارائه می دهند. برای افزایش دقت ، حسگرهای کلاس BS1904 A (15 0.15 C) یا دهم DIN ((0.03 درجه سانتی گراد). شرکت هایی مانند ایزوتک می توانند استانداردهایی را با دقت 0.001 درجه سانتی گراد ارائه دهند. لطفاً توجه داشته باشید که این مشخصات دقت فقط به سنسور مربوط می شود: لازم است هر خطایی در سیستم اندازه گیری نیز اضافه شود.

استانداردهای مرتبط IEC751 و JISC1604-1989 هستند. IEC751 کد نویسی کابلهای سنسور PRT را نیز تعریف می کند: یک یا دو سیم متصل به یک انتهای سنسور قرمز و یک یا دو سیم در انتهای دیگر سفید هستند.




می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 24 ارديبهشت 1400 -23:27 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: